>

Zeide ännern sisch.

#
Da is mer e ganze Zeitlang unnerwegs, beschäfdischt sisch mit allem möschlische - un guggt dann ma widdä ins Forum. Als ersdes fällt uff, wie die Uldras druff sinn. Früher hatts gefaggelt un gekwalmt - heut gibts Konfeddi- un malaktione - bald kimmt noch de Plüschtierwurf während sisch die Adlerfront zum Seniorekaffee mim niggotin- un alkfreie Ausfluch zum Tiddisee, Treetbootscher fahrn, trifft.

Frieher hoolde mer gesunde Kiggä - un hoffde, dasse fitt bleiwe. Heud hoohle mer Krannge un hoffe, dasse fitt werrn. Mir brauche Schbieler aus de Region hatts gehieße - hatt ja kaaner gesacht, aus welscher. Wizzisch is aach, dass de Diagitee heut Bellaid haast, Fungel hatt prombt en Defensive aussem gemacht. Na, vielleischt isser ja aach n Sexer, da hammer ja ausserm Kriss, Fink, Inamoto, Bairammovitsch, Russ, unnem Preuss kaaner.

Fänbeuffdraachte, Fänglubbs, Fänbedreuung, Fänbrojeggd, FänunFödderabdeilung, Fänschbrescherkremium, Fänhaus, Fänzeidung, Fänradio 1, Fänradio 2, Fänseher - bliggd da eischendlisch noch jemand dorsch? Falls ja, dann sacht ma Bescheid - ach dassisch weiss, wer die Guude und wer die Böse sinn, mer kann sisch ja net um alles kümmern.

Beim Fußball siehds net anners aus. Mir hamme AAGee, n EEVau, e Fußballabdeilung, e Leisdungszendrumm, e Fußballschul, en Fußballschulverein, Juchendmannschafdde un fier alles n Haufe Verantwoddlische. Maanter die kenne sisch? Wär ganz lässisch - in de Indusdrie gibbtsn Synnergieeffekkt, wenn rugesorst werd. Wie haastn des Gescheteil? Wass mer net hawwe isse Schdadion. Bissi bleed fiern Fußballverein.

De Eff Ess Vau kickt jezzt im Waldschdadion, unsä Ammas im Eff Es Vau Schdadion, die Buuwe dräniern am Riederwald, der eischentlisch in Seggbach liescht - un abgerisse werrd. Alsemal raffischs net. Awwer isch musses aach net. Mir sehn uns uff de Fänmeil oddä beim Audocorso nachm Pfulledorf-Kick, egal wiemer kigge, hauptsach es is lusdisch. Isses doch, oddä?
#
En scheene Text, werklisch en scheene Text.
#
absztrakkt schrieb:
En scheene Text, werklisch en scheene Text.


   
#
Tja, Schorsch: Keine Atempause, Geschichte wird gemacht...
#
Zitat:
...Wizzisch is aach, dass de Diagitee heut Bellaid haast, Fungel hatt prombt en Defensive aussem gemacht.


Ich wußts doch gleich... De Barcardi is en Franzos...
#
Auf die Plüschtierchoreo freue ich mich ja wirklich schon - eine großes 'Lexa' über die ganze West, geformt aus lauter Teddys...  
#
Taxi-Schorsch schrieb:
... hauptsach es is lusdisch. Isses doch, oddä?


sehr sogar!  ,-)
#
DaZke schee, ein scheener Texdd
#
Da kummt so'n alde Haudeesche wie isch nimmer mit. Hoffetlisch tun die ds beim Kombeddänzsender Ha Er 3 ordentlisch uffbereidde, ds mer aach mol waiss, wo die Pferdsche langrenne unn so.

Was is'n eijendlisch mit unserm brasilianische Ballartist?? Grinse scheint er joh zu könne, awwer is er aach seine Reddungsring los? Passd er nu dursch de Tier?

Najoh, näschste Woche tun mer aufmache nach Pfulledorf. Da fährdd mer normalerweise zwar blos zum schterbe hie, awwer was mer für de Eindrachdd net alls dorschmache...
#
oofn Bungd gebrachd..............so isses.......... ,-)

gudd gebabbld  

Dange sagd 'n Frange  
#
Taxi-Schorsch schrieb:
Wass mer net hawwe isse Schdadion. Bissi bleed fiern Fußballverein.
De annern - die haase aach noch Fußballverein - hawwe e Schdadion.  Abber drin kigge derfe se net. Aach bleed, oddä?  

Klasse, Schorsch. Schön, dass du auf deiner Tour mal wieder an der alten Eckkneipe vorbei kommst. Dachte schon, die haben dir dein Taxi stillgelegt.
#
Schorsch, werklisch schee gebabbelt. Da sin die moderne Zeide gleisch viel sympathischer.    
#
Sehr schön, sehr schön.....
Schorsch schrieb:
....dassisch weiss, wer die Guude und wer die Böse sinn, mer kann sisch ja net um alles kümmern.
#
Absolut Spitze!

Eigentlich und ich werde die Mods mal fragen, ob man das nicht in Unsere Eintracht stellen kann.

Grosser Vorteil man muss nur noch diesen Thread lesen und ist ueber alles informiert.

Wer der Gute ist, frag mal den Unterzeichner    

Gruss Afrigaaner
#
Taxi-Schorsch schrieb:
Fänseher

das sind die bösen!  

http://www.spiegel.de/sport/sonst/0,1518,569522,00.html


#
Habe es heute erst gelesen.
Meine Güte, mir kommen ja die Tränen vor Lachen.
Echt klasse geschrieben, gibt es mehr davon ?


Teilen