>

Der mit dem 1-Millionen-Eintraegethread-Kopfankopfrennthread

#
Jugger schrieb:
Cino schrieb:

We had two bags of grass, seventy-five pellets of mescaline, five sheets of high-powered blotter acid, a saltshaker half-full of cocaine, and a whole galaxy of multi-colored uppers, downers, screamers, laughers... Also, a quart of tequila, a quart of rum, a case of beer, a pint of raw ether, and two dozen amyls. Not that we needed all that for the trip, but once you get into locked a serious drug collection, the tendency is to push it as far as you can. The only thing that really worried me was the ether. There is nothing in the world more helpless and irresponsible and depraved than a man in the depths of an ether binge, and I knew we'd get into that rotten stuff pretty soon.






Ich geh erstmal einen rauchen
#
huhu
#
Möööp!
#
Jugger schrieb:
Möööp!


miep
#
yeboah1981 schrieb:
Achtet doch mal wieder etwas mehr hier drauf:
http://www.eintracht.de/meine_eintracht/forum/15/11163939/
Und denkt dran, manche Anwälte sind Wic....




sorry
#
Hast du die Rechte an dem Smilie???  
#
*gähn*
#
Naja hilft ja alles nichts, ich wünsche einen schönen Abend allerseits.
#
So - Spielfred fertig ... angenehm wenn man nicht allzuviel dran machen muß ... scheisse is der diesmal geil  

Wollten wir nicht eigentlich n bissl kürzer treten werder Herr langhaarischer Mod? Nach dem Ding werden se wahrscheinlich auch noch verlangen dass wir Spielfreds machen selbst wenn wir irgendwann in Liga 3 unterwegs sind  
#
Nabend!

Es ist mal wieder volles Familienhaus!
#
3649
#
titali schrieb:
3649


Quelle?
#
+1  
#
+2
#
+3
#
+4
#
oko1979 schrieb:
titali schrieb:
3649


Quelle?



Pleite
#
titali schrieb:
oko1979 schrieb:
titali schrieb:
3649


Quelle?



Pleite  


neuer investor...
#
jetzt rhein-main-tv
#
nö... amazon homepage... andere leute ärgern...


Teilen