>

De Ignoranzfred

#
Leut, ich will emal teste wie des is, wemmer toootal ignoriert wird. Ich will spürn, wie sich des uff mei seelisches Befinde auswirkt. Ich gebb jezz e Statement ab, hinner dem ich voll un ganz steh. Guckts euch aa, lests durch, awwer bitte kein Kommentar. Wenn ich dann ausem Krankehaus zurück bin, sach ich euch, nach em wievielte wortlose Klick ich zusammegebroche bin.

Wenn sich es Lazarett schnell leert, schaffe mers noch in de UEFA-Cup!
#
So Leut wie dich du isch noch nett ma ignorieren. Im Lebe net
#
HeinzGründel schrieb:
So Leut wie dich du isch noch nett ma ignorieren. Im Lebe net

Heinzi, du Deiwel, mäschst mer hier mein Fred kabudd, isch zeisch disch aa! Kannsde misch vertrede geesche disch?
#
Es gibt nischts was ein deutscher Anwalt nischt kan. Aber sei gewarnt.  isch  verliere eigentlich selten, aber wenn dann oft und viel. Vor allem  wenn isch mich geesche misch selsbt verdred.
#
Ei des muss mer dia-leck-disch sehn. Dorsch die Andi-these hindorsch(=isch nemm dich indensiv wahr un reagier auch noch exblizid uff disch) ignorier isch disch sünndädisch uldimadiev. So gehds doch, odder?
#
Dia-leck-disch hi, dia-leck-misch her! Die Aanzische von dene Leckdischbrüder, die gekickt hawwe, warn de Hegel beim VfB un de Kall bei Eintracht Trier. Üwwer Adorno un Horkheimer hab isch in unsrer Vereinschronik nix gelese.
#
In Ordnung, Du hast es nicht anders gewollt
http://de.youtube.com/watch?v=yiZt79UKUFQ
#
du bischt doch en creb
#
adlerkadabra schrieb:
In Ordnung, Du hast es nicht anders gewollt
http://de.youtube.com/watch?v=yiZt79UKUFQ

Danke für die Uffklärung! Dass de Hegel un de Kall aach international gespielt hawwe, hab ich net gewusst. Awwer mim Adorno unnem Horkheimer hatt ich doch Recht, odder?
#
Filzlaus schrieb:
du bischt doch en creb

Filzi, du hast garantiert Recht! Awwer, was issen des?
#
Das mit dem Creb is ne längere Geschichte ..........
#
simima schrieb:

Ich hab Zeit!
#
Filzlaus schrieb:
du bischt doch en creb

,-)  ,-)
#
Selbolder schrieb:
simima schrieb:

Ich hab Zeit!

Dann wär am besten, wenn das jemand mit Telefonflatrat erklärt  
#
ups - kaufe ein "e"
#
Selbolder schrieb:
simima schrieb:

Ich hab Zeit!

na denne
#
Oweia, das kann dauern  

Teilen