MrBoccia schrieb: och, der Beck kann die Pfiffe nicht nachvollziehen. Da hat er Recht, ich auch nicht - man hätte faule Eier auf die schmeissen müssen.
HeinzGründel schrieb: Ich habe diesen interessanten Artikel auf finnisch gefunden.
Ich finde die nehmen den Mund ganz schön voll.
Näköislehden tilauksen jatkaminen. Lisäaikaa voit tilata seuraavasti: Anna tunnus ja salasana asianmukaisiin kenttiin ja kirjaudu sisään. Klikkaa Schweinsteiger alakulmassa kohtaa “Muokkaa käyttäjätietojasi” Löw voit vaihtaa mm. salasanasi, osoitetietosi ja näet tunnuksesi tilan. Yläosassa on kohta “Tilaa lisää lukuaikaa”. Siitä klikkaamalla voit tilata lisää lukuaikaa haluamaksi ajaksi. Täytä lomakkeella asianmukaiset kentät ja saat tietojen hyväksymisen jälkeen näkyviin laskun viitetietoineen, Klose , Cacau , Gomez, maksamalla saat lisää lukuaikaa. Valitsemasi määrä lisätään vielä jäljellä olevaan lukuaikaasi. Lisäajan aktivointi tapahtuu viikon sisällä maksusta. Tunnus ja salasana säilyvät samana. Tällä tavoin voit jatkaa myös jo päättyneen nettilehden tilausta niillä “vanhoilla tunnuksilla
Nicht wirklich zu voll genommen. Der Artikel gefällt mir trotzdem ganz gut, vor allem die peinliche Saunaszene mit Cacau, Klose und Gomez ist irgendwie sehr komisch.
Bei unserem Glück liegt auch Spycher spätestens am Samstag darnieder.
und hat noch 5-6 angesteckt
Hmm, ohne Ochs, Ama, Chris, Spycher, wäre wohl Nikolov dran.
Nicht wirklich zu voll genommen.
Der Artikel gefällt mir trotzdem ganz gut, vor allem die peinliche Saunaszene mit Cacau, Klose und Gomez ist irgendwie sehr komisch.
Hallo? Bringt jetzt ma die Konferenz! Sauhaufen!
"Es überwiegt beides..."
Das war Klasse !
So jetzt will ich aber die Schweiz sehen
1-0 griechenland und ich seh den tollen bundesjogi...
wer schach ohne würfel beherrscht, kann alles.