>

Das schreibt Internazionale

#
Yeah, Frankfurt play with intensity and press aggressively, their front 3 are having very good season.
For me this is sort of even contest with Inter slight favorites to qualify.

Reading this thread you get the impression that we are playing against fucking Barcelona.
Jesus, calm down.

We are fuxking inter!!! Since when we have become a club that’s scared of Eintracht fuxking Frankfurt!!!
Up until few years ago they were in second division or struggling to stay in bundesliga 1, and we’re here shitting our pants of their “super attack”....Grow some fuxking balls...Rebic sucks! Idk who Haller is...and this Jovic guy we make him to be some second coming of fucking Ronaldo. Jeez

Need an away goal at all costs.

Keeping a clean sheet in this one is gonna be more difficult than winning the game completely

well leicester came from nothing and won freaken EPL, and i dont think someone is scared here, just aware of our situation and theirs ability to score

If we play half decent we'll beat this club. Eintracht fucking Frankfurt, I mean come on. Scariest front three in Europe? Scariest front three I've never even heard about they mean.

Unfortunately playing half decent is a challenge for us, but let's hope we can do it this time. Only throphy we could still win this season. :')

exactly. It's not wrong to highlight opponent's strengths and weaknesses, doesn't mean Inter is scared or shitting bricks.
Good that players and staff won't have same "fucking frankfurt" mentality.

seems like Rebic is out for our match?

+1. Only respect for frankfurt but the only ones we should fear is ourselves

I honestly think it's 55% for them and 45% us. So that's my surprise of seeing all online betting so in favor of us

Will you be one of the ones shouting Spalletti Out when we inevitably lose the tie and are dominated by them cause they play really good football but they are "Only Frankfurt"


I honestly haven't watched Bundesliga so I can't really comment how good their defence is. It might be more open game if they don't play like most of the clubs play against us in Serie A (tight defending). I just feel their aggressive pressing and straightforward attacking might be poison to us.
Maybe I have too much bias to this and put those bets happily because the odds were pretty good at the time. Bias in the sense that I feel Inter is just crumbling too much when opponents put pressure and they know how to defend as a team. That might be something completely else with Einracht (the defending part).

You’re terrible at paraphrasing.
My point was, reading some fifs comments about Eintracht, you get a feeling, like someone else said earlier, that were fucking playing Barca or Man city.
I don’t like the somber attitude at all when some of you talk about Eintracht.
Respect them, sure....give them too much respect, HELL NO!
Someone mentioned Leicester, does it looks like Eintracht gonna win the Bundesliga? Nope. Does it look like they’re lightening the Bundesliga on fire?? Again, No.
So idk how Eintracht is comparable to Leicester.
DAMN RIGHT GROW SUM NUTZZZ!!!

Yea, after all we were able to beat Vienna 1-0 with Lautaro's penalty on our away game so we should be able to at least snatch a draw here.

https://youtu.be/uCqCkqEyxtk

Short vid I recorded when chatting to a couple of friends about
this fixture.
Drop a like and share/sub if you enjoy any of the content. Cheers guys.
I think we lose this leg btw. Club is looking shook as fuck.

gotta avoid losing entire matchup in first leg. we need to be defensively sound

Eintracht Frankfurt's home results at Europa League this season:

4-1 win against Lazio
4-1 win against Shakhtar Donetsk
4-0 win against Marseille
2-0 win against Apollon Limassol

I am a little bit worried, specially with Nianggolan's injury.

Is Nainggolan injured? Well, that's a major issue

I guess we will play with 5 at the back or something because of 9golan injury.

Cedric-Dumbo-Skriniar-De Vrij-Asamoah
Vecino-Brozo
Politano-Lautaro-Perisic

Shitty lineup anyway, but can be worst with Candreva.

All in for Eintracht @2.33 . Confirmed

I don’t expect anything from this game tbh. The line up for this game will be worse then the one which lost to Cagliari.

lol no Icardi, Keita, Nainnggolan, Dalbert, Gagliardini and Mario. Yeah we're fucked.
Get ready for the dynamic duo of Valero and Vecino bois

#
Natiwillmit schrieb:

Does it look like they’re lightening the Bundesliga on fire?? Again, No.

Wer sagts dem Beuth?
#
Hab das Gefühl, dass da auch den Großmäulern ein bisschen der Stift geht. Pfeifen im Wald.

Und für den, der nicht weiß wer Haller ist: Haller ist der der euch das Maul stopfen und zukünftig in euren Albträumen verfolgen wird.
#
Jetzt hoffe ich noch mehr darauf, dass unsere Jungs die morgen aus dem Stadion schießen.
Manche von denen (nicht alle!) klingen ja noch arroganter als die Bauern
Na hoffentlich geht deren Mannschaft ähnlich ins Spiel und denken, sie könnten mit halber Leistung einen gemütlichen trauningskick abhalten
#
Dafür, dass Inter eine internationale Topmannschaft ist, kenne ich da sehr wenig Spieler.

Was mich wundert ist, dass die denken, die Serie A wäre stärker als die Buli. Beides sind Ligen, die wenig Qualität haben. Sehe da keinen großen Unterschied. Viele Teams die kaum was mit dem Ball anzufangen wissen.
#
Jungs bitte schießt diesen arroganten Haufen heute Abend ab. Ist ja furchtbar, was man da liest.
Ich freue mich schon, wenn sie heute Abend Haller kennen lernen
#
Dafür, dass Inter eine internationale Topmannschaft ist, kenne ich da sehr wenig Spieler.

Was mich wundert ist, dass die denken, die Serie A wäre stärker als die Buli. Beides sind Ligen, die wenig Qualität haben. Sehe da keinen großen Unterschied. Viele Teams die kaum was mit dem Ball anzufangen wissen.
#
Frankfurter-Bob schrieb:

Dafür, dass Inter eine internationale Topmannschaft ist, kenne ich da sehr wenig Spieler.

Was mich wundert ist, dass die denken, die Serie A wäre stärker als die Buli. Beides sind Ligen, die wenig Qualität haben. Sehe da keinen großen Unterschied. Viele Teams die kaum was mit dem Ball anzufangen wissen.


Liegt denke ich eher daran, dass die beiden Ligen mittlerweile so grau sind, dass man sich darüber überhaupt nicht mehr groß informiert. Über die spanische und englische Liga kenne ich mich mittlerweile deutlich besser aus als über die italienische. Das war Anfang der 2000er Jahre noch deutlich anders.
Inter und Milan waren damals Vereine, bei denen ich eigentlich jeden Spieler kannte.
Mittlerweile ist die Liga für mich fast so langweilig wie die französische. Und so wird es den Italienern mit der Bundesliga gehen.
#
Jetzt kennen Sie uns!
#
Jetzt kennen Sie uns!
#
nisol13 schrieb:

Jetzt kennen Sie uns!


Noch nicht ganz. Wir haben uns die Tore für das Rückspiel aufgehoben.
So ein 3:1 Auswärtssieg wäre ganz nett
#
Nice coreo. Terrible song.

Wow what a crowd

Look at the freaken stadium

Forza Inter!!! Their fans are on fire

Penalty heheh what a diver

What a dive by Martinez...

Yuck. That's a flop for me and I don't like it

Oh my, what a dive.

Fuk...we didn’t deserve the penalty cuz it’s a dive
Fuck you Brozo


lots of contact, but Martinez was looking for it. could go either way on the call.
not a terrible effort by Brozovic on the PK. excellent save by Trapp.

It was a good save by their keeper. Honestly we don't deserve to lead after that massive dive anyways

ok, their fans pissing me off, can they STFU

Frankfurt fans are killing it.

They already brought 12.000 fans to Rome against Lazio in Group stage. For the game in Milan they could have sold 20.000 tickets within 24 hours.

Man we ran out of gas so quickly

Lautaro wanted to take the PK but Perisic and Brozo didn't let him
This team is a cancer

Frankfurt finally realised how bad we are

If lautaros was penalty.. than this one is too

Germans really hate diving and totally associate it with Italy. I'm sure the Frankfurt fans are furious right now

second half

72-28 possession
6-0 shots

Okay so what went wrong at half time?Why are we playing like autists now?We did well in the first half.What was Spalletti doing in those 15 mins that we have come out so abysmal now?We are waiting for their goal really.And if their pace and pressing have us gassed then make the changes necessary.Put the young ones on ffs.Dont just make a like for like and bring in Cndreva but change formation and give the youth a chance ye bald twat.

How have they not scored yet? Frankfurt is fucking up so many headers

sehr viel Häme gegen das eigene Team jetzt in HZ2
Zb.
Valero kill yourself you useless fuck

Fire spaletti please


#
Cant believe we're outplayed by Eintracht

This is still doable. Hopefully Nainggolan or Keita magically heals by the return leg.

Good result. Taken into account we missed half of the squad.

Thats Frankfurt, not some random team. And I know that German stadium atmosphere (living here for 8years). Intense af, makes you suffocating. Not easily handling at all mentally.

First half was good. We controlled the tempo took a couple shots but 2nd half everyone was out of gas. We desperately need Nainggolan, keita and Icardi back on top form.

Honestly this is a better result than i was expected. All i pray is all go all the way for CATENACCIO TROLLING and win in the penalties, this time without Brozovic.

#
Alles inallem ziemlich verwöhnte Jammerlappen in diesem einem Forum. 80% nur am haten. War sehr anstrengend 36 Seiten zu lesen... Dagegen herrscht hier Freude pur.

In Hz1 sahen die ihr Team überraschend stark. Hz2 kennen sie wohl so seit einigen Spielen. Fordern den Kopf vom Trainer und hätten gern das halbe Team verkauft.

Wir wuppen das im Rückspiel.
#
Sieht man erst wieder, wie arrogant manche von denen sind. Die sehen es eher so, dass weil ihr Team in HZ2 müde war, wir etwas mehr vom Spiel bekommen konnten. Ich fand es war genau umgekehrt. Weil wir in HZ2 nicht mehr so nervös waren, konnten wir denen unser Spiel aufzwingen. Im Rückspiel bitte dieses Team von Beginn an an die Wand pressen
#
Alles inallem ziemlich verwöhnte Jammerlappen in diesem einem Forum. 80% nur am haten. War sehr anstrengend 36 Seiten zu lesen... Dagegen herrscht hier Freude pur.

In Hz1 sahen die ihr Team überraschend stark. Hz2 kennen sie wohl so seit einigen Spielen. Fordern den Kopf vom Trainer und hätten gern das halbe Team verkauft.

Wir wuppen das im Rückspiel.
#
Natiwillmit schrieb:

Alles inallem ziemlich verwöhnte Jammerlappen in diesem einem Forum. 80% nur am haten. War sehr anstrengend 36 Seiten zu lesen... Dagegen herrscht hier Freude pur.

In Hz1 sahen die ihr Team überraschend stark. Hz2 kennen sie wohl so seit einigen Spielen. Fordern den Kopf vom Trainer und hätten gern das halbe Team verkauft.

Wir wuppen das im Rückspiel.


Danke fürs raussuchen!!
#
Ja danke für das Raussuchen.

Anscheinend sehen die meisten dort ihren Elfer auch als Diver, insofern sind sie ehrlich zu sich.
#
Die sind halt wesentlich anderes gewohnt, das ist doch ähnlich wie bei Bayern oder Dortmund, deren Mannschaft hat eben in der jüngeren Vergangenheit schon hier und dort was gerissen. Wann haben die die CL gewonnen? 2010? oder sowas?

Trotzdem teilweise meiner Meinung nach dumme Aussagen. Aber okay, dort wird man sehen.
#
Also deren Meinungen sind doch ok. Die sehen halt ihr eigenes Team überkritisch. Soll uns recht sein.
#
Italiener sind ja bekannt dafür leicht zu fliegen und hinten versuchen die Null zu halten.
Nur gestern hatten wir auch einen starken Trapp (vor den Augen Löws !) der es Inter schwer machte.
Die Fans von denen sollen ruhig hochnäsig sein.
Sorry wenn schon Fans von einem Aufsteigerverein wie Düsseldorf wegen ein paar gewonnenen spielen
hochnäsig sind, dann braucht man sich nicht zu wundern, wenn die Fans eines Italienischen Topvereins mit 38 Titeln
uns nicht so ernst nehmen. Aber so was kann nur helfen.
Stellt euch mal vor wir gehen dort 1-0 in Führung und die hören auf Ihr Team zu unterstützen oder pfeiffen es aus.
Kann für uns nur von Vorteil sein.
#
Löw war lt Fredi nicht im Stadion 😉
#
Ich finde sie garnicht so hochnäsig, in der Relation und im Vergleich zu uns sind die eben anderes gewohnt . Alleine die Geschichte von Inter ist schon wirklich beeindruckend. Das Trippel ist auch noch keine 10 Jahre her und in der jüngsten Championsleague waren sie nicht Chancenlos in einer sehr starken Gruppe!
Wenn man zudem deren aktuellen Marktwert betrachtet und deren Kader , muss man zwangsweise ja schon hochnäsig frustriert sein. Uns spielt das aber definitiv in die Karten.
#
Löw war lt Fredi nicht im Stadion 😉
#
Easthome-Adler schrieb:

Löw war lt Fredi nicht im Stadion 😉


Passt zu Ihm.
Was will er auch hier ?
Der muss Freiburger, Stuttgarter und Hoffenheimer beobachten.
Für die Eintracht bleibt da keine Zeit.


Teilen