sge89
510
Ich würde mal sagen das hier ist sehr eindeutig.
citizens=Bürger
Dear Fan,
this email is about your tickets purchased from Inter.it about the UEFA Europa League match Inter vs Eintracht Frankfurt.
As you are aware, Eintracht Frankfurt fans and German citizens in general cannot access the 1st or 2nd ring of the stadium.
They must buy the third ring from Eintracht Frankfurt.
Your purchase is now under investigation which means the tickets are on hold (blacklist) so the barcode will not open the gate.
You are required to send us a copy of your ID / Passport over email in order to check your Nationality and identity.
In case your purchase doesn’t match the terms&conditions you are asked not to travel to Milan as you will not access the stadium.
Thank You
logo inter
citizens=Bürger
Dear Fan,
this email is about your tickets purchased from Inter.it about the UEFA Europa League match Inter vs Eintracht Frankfurt.
As you are aware, Eintracht Frankfurt fans and German citizens in general cannot access the 1st or 2nd ring of the stadium.
They must buy the third ring from Eintracht Frankfurt.
Your purchase is now under investigation which means the tickets are on hold (blacklist) so the barcode will not open the gate.
You are required to send us a copy of your ID / Passport over email in order to check your Nationality and identity.
In case your purchase doesn’t match the terms&conditions you are asked not to travel to Milan as you will not access the stadium.
Thank You
logo inter
Miofino schrieb:
Wo kommt eigentlich die nervige Redewendung “am Ende das Tages“ her ?
Ist ein Anglizismus, "at the end of the day", ähnlich wie dieses "in 2019" statt "im Jahr 2019", das saugt die heutige Managergeneration mit der Muttermilch in ihren Seminaren auf. Da kannste bei jedem Interview Bingo spielen. Diese Anglizismen sind ja nur der Abhub dessen, was an Kapitalkonzepten aus dem amerikanischen und angloamerikanischen Raum im Fußball zirkuliert. Und da ist auch ein Bobic weit vorne mit dabei. Momentan ist die SGE erfolgreich, worüber wir uns alle freuen. Aber in einem größeren Rahmen betrachtet: wo wird sich der Fußball als Vermarktungsprodukt hinbewegen? Aber dann sind wir ja ganz schnell in der altbekannten Diskussion, die ein gewisser Lars Ricken Mitte der 90er in einem Werbespot schon angesprochen hat und was das Anliegen der Ultras ist...
Danke und Adlergrüße
Andreas