>

eintracht fans in skandinavien

#
Takk for sist da...
neue Ideen für den Namen?
#
ja da gibts eintracht fans ich war mal in dänemark und hab da am strand fußball gspielt mit mienem eintracht trikot an und die haben mich sofort drauf angesporchen das die auch eintracht fans wären...
soo 4 menschen waren des glaub ich
#
In Dänemark gibt es sogar einen seeeehr großen Eintracht Fan, unzwar meinen Cousin in Aarhus. Fan seit ca. 1995  
#
Hva skjer egentlig?
Den ene skriver ei bok?

Den andre "jobber" som lege

Bergenseren har jeg ikke sett mer i det hele tatt .

Hvor mange er vi i Norge nå.?

Jeg var lit skremt siste lørdag: alt for mange Schalker, Stuttgarter og Bayern
#
Ta det med ro. Alt gaar forbi. Om fire uker skal vi sitte sammen og diskutere om den nye coachen...

Beklager at det tar saa mye tid med paameldelsen av Örneredet Norge. Paa tiden er det bare boken. Savner livet som en nordmenn her i Norge...
#
@Körschgen

Stakkars du, bare jobbing?!!
Du er for mye tysk da ,-)
Men burde det ikke hete Ørneredet og ikke Örneredet?

Vi må klare å treffe oss på en utepils ila sommeren så klart!
#
Pils er alltid godt
#
Ja, utepils er en bra idé - er med!

@ HappyViking: Du har rett med navnet. Men jeg skriver paa en tysk keyboard for tiden og da er jeg for lat til aa copy and paste norske bokstaver hver gang...
#
körschgen schrieb:
Ja, utepils er en bra idé - er med!

@ HappyViking: Du har rett med navnet. Men jeg skriver paa en tysk keyboard for tiden og da er jeg for lat til aa copy and paste norske bokstaver hver gang...


man kan installere språkpakke....da kan du bytte mellom språket enten med tastkombinasjon eller ved siden av "start"
#
dawiede schrieb:
Pils er alltid godt  


     

2,8 eller 3,5?    (wasserbier )
#
Adleralex2 schrieb:
dawiede schrieb:
Pils er alltid godt  


     

2,8 eller 3,5?    (wasserbier )


wir reden von Norwegen, du Dummbeutel. Und wenn man keine Ahnung hat, dann einfach mal die Fresse halten
#
dawiede schrieb:
Adleralex2 schrieb:
dawiede schrieb:
Pils er alltid godt  


     

2,8 eller 3,5?    (wasserbier )


wir reden von Norwegen, du Dummbeutel. Und wenn man keine Ahnung hat, dann einfach mal die Fresse halten




gereeeizt  
#
Adleralex2 schrieb:
dawiede schrieb:
Adleralex2 schrieb:
dawiede schrieb:
Pils er alltid godt  


     

2,8 eller 3,5?    (wasserbier )


wir reden von Norwegen, du Dummbeutel. Und wenn man keine Ahnung hat, dann einfach mal die Fresse halten




gereeeizt  


ja, ab und an....von  unwissendenen.

Es ist Schweden mit der Pissbruehe im gewoehnlichen Supermarkt.
#
dawiede schrieb:
Adleralex2 schrieb:
dawiede schrieb:
Adleralex2 schrieb:
dawiede schrieb:
Pils er alltid godt  


     

2,8 eller 3,5?    (wasserbier )


wir reden von Norwegen, du Dummbeutel. Und wenn man keine Ahnung hat, dann einfach mal die Fresse halten




gereeeizt  


ja, ab und an....von  unwissendenen.

Es ist Schweden mit der Pissbruehe im gewoehnlichen Supermarkt.



Ja stimmt. Das dass in Norwegen nicht der Fall ist wusste ich nicht...
Nichts für Ungut...  
#
Skal vi da starte om igjen? Hvordan har dere det? Körschgen - hvordan går det med prosjektet ørnerede? Vet dere om pokal kampen mot Oxxenbach blir vist på tv? I alle fall en kanal vi kan se her oppe? Hvis ja skal vi møtes og se på den sammen?
#
HappyViking schrieb:
Skal vi da starte om igjen? Hvordan har dere det? Körschgen - hvordan går det med prosjektet ørnerede? Vet dere om pokal kampen mot Oxxenbach blir vist på tv? I alle fall en kanal vi kan se her oppe? Hvis ja skal vi møtes og se på den sammen?  


skal sitte i flyet eller skal være syk mandag....det er ikke bestemt enda
#
Jungs, das ist wichtig:

http://tv.eurosport.no/football/storynews_sto2010649.shtml

"Se ALLE kampene fra Bundesligaen!

På player.eurosport.com kan du se alle kampene i hver eneste serierunde på Eurosport Player

Igjennom hele sesongen kan du se samtlige matcher fra Bundesligaen på Eurosport Player. Tjenesten koster 45 kroner pr. måned eller 398 for et år.

Følg ditt favorittlag igjennom hele sesongen LIVE på Eurosport Player.

Eurosport 2 viser også fem kamper fra Bundesligaen hver uke, pluss en kamp fra 2. Bundesliga på mandager.

BNå setter snart sesongen i gang!"
#
Kjempefint! Har bestilt det - bra kvalitet og alle kamper live og re-live. Takk for tipset!

Forresten, sendte en epost til Fjørtoft for to uker siden om han hadde lyst å være med på EFC Ørneredet. Han svarte ikke (enda). Måtte sende den via portalen fra Viasat 4, fordi jeg fant ingen annen mulighet via google og gulesider osv. Kommentar fra Viasat 4-ansatte: "Send mailen til meg du, så skal jeg sørge for at han får den". Jeg tviler litt om det.

Har dere en annen epost-adresse til Fjørtoft?
#
körschgen schrieb:
Kjempefint! Har bestilt det - bra kvalitet og alle kamper live og re-live. Takk for tipset!

Forresten, sendte en epost til Fjørtoft for to uker siden om han hadde lyst å være med på EFC Ørneredet. Han svarte ikke (enda). Måtte sende den via portalen fra Viasat 4, fordi jeg fant ingen annen mulighet via google og gulesider osv. Kommentar fra Viasat 4-ansatte: "Send mailen til meg du, så skal jeg sørge for at han får den". Jeg tviler litt om det.

Har dere en annen epost-adresse til Fjørtoft?


Problemet er vel at han ikke jobber mer for LSK.....da hadde han en øffentlig adresse
#
http://www.proff.no/proff/search/roleDetails.c;jsessionid=b5ctIrgFF4ccgf7vtm?freeText=Jan+%c5ge+Fj%f8rtoft&id=214606

linken fører til selskaper som han er med. det er kun en med e-post, men der er han ikke kontaktperson.


Teilen